חמישה טיפים לשמירה על מכירות ממוקדות ואנרגטיות בימים אלה!

1. תקשורת חיובית עם הלקוח ! להתעניין בשלומו, לבדוק איך הוא עובר את התקופה, לשאול אותו איזה צרכים יש לו על מנת להתמודד טוב יותר עם המצב ולנסות לתת מענה לצרכים של הלקוח.
2. אל תחשוב איך אני מוכר ללקוח – תחשוב איך אני עוזר ללקוח למכור את המלאי שלו ! חשיבה יצירתית יחד עם הלקוח תוביל לתוצאות יצירתיות ותתרום להרגשת מעורבות ואיכפתיות ולהעמקת הקשר עם הלקוח.
3. ניצול הזמן הפנוי ללימוד עצמי ולהעמקת הידע – בימי שגרה צוות המכירות עסוק ולא תמיד מוצא את הזמן להעמיק ידע ולהתמקצע! ידע = כח ! הנחה את צוות המכירות שלך בימים אלה לנצל את המרשתת ללימוד עצמי אודות המוצרים אותם הם מוכרים ואודות מצב השוק בו עם נמצאים.
צוות המכירות יגלה שהמכירות הפכו קלות יותר כעת שיש לו יותר ידע ובמקום להתמקח על המחיר יגלה עולם חדש שלם של פתרונות שניתן להציע ללקוח.

4. תכנון זמן נכון, הצבת יעדים ומטרות מעודכנים לרוח התקופה. בימים בהם אין פגישות פנים אל פנים ואין כנסים מתפנה זמן עבודה נטו מהמשרד. יש לנצל את הזמן בצורה מושכלת תוך חלוקת היום למקטעים ותכנון מראש לעבודה בכל מקטע זמן. לאיזה לקוחות לפנות ? מה להציע? מה האסטרטגיה? איזה מבצע לתכנן? מה הם המטרות שאני מציב לעצמי להיום ? לשבוע? איזה יעדים אני רוצה להשיג ?
5. טיפול טוב יותר בלקוחות לא מרוצים – לקוח מתלונן מהווה הזדמנות לקשר טוב וחזק יותר! הקשב ללקוח, נסה להבין מדוע אינו מרוצה, תן לו טיפול טוב יותר והחזר אותו להיות שוב לקוח מרוצה ונאמן שלך! לקוחות יודעים להעריך מאמץ אישי שלך כאיש מכירות.

חברת דאטה פול אימצה לעצמה "טיפים" אלה ותשמח לשרתך הלקוח ולהציע לך מגוון מדפסות אפסון בטכנולוגיית הדיו העסקית החדישה לפתרונות הדפסה נקיה יותר, בריאה יותר ואיכותית יותר.
בימים אלה יצאה החברה במבצעי הוזלה מיוחדים לקו המדפסות העסקיות של אפסון על מנת לתת מענה למחסור הזמני בשוק המדפסות הביתיות ולאפשר לשוק הביתי לרכוש מדפסות עסקיות במחירים הקרובים יותר למחירי המדפסות הביתיות.

לימים טובים, בריאים ומאושרים!

מידע זה נכתב ע"י
אלי מוטולה
סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת דאטה פול