עמדות הדפסה מחלקתיות – פתרון מנוהל כולל לארגון

Epson WF-C21000 ENTERPRISE

אפסון מחליפה את מכונות צילום הלייזר המיושנות במרכז הדפסה חדיש ומשוכלל שיודע לא רק להדפיס ולצלם אלא לנהל הדפסה ארגונית על ידי מתן הרשאות משתמש תוך שימוש בבקרי הדפסה מתקדמים, שומר על מידע מאובטח בפרוטוקלים המחמירים ביותר הקיימים החשובים מאוד לכל ארגון ובנוסף לכל היתרונות המוכרים גם לייצר חוברות וספרונים והכל בצבע והכל בהתאמה לעולם החדש תוך שמירה על קיימות  ועולם נקי יותר בטכנולוגיית הדפסת דיו עסקית ללא חום ומהירות חסרת תקדים של עד 100 עמודים לדקה.

אפסון מנגישה את עולם פתרונות ההדפסה לארגונים על ידי אספקת תוכנת ניהול הכלולה במחיר המכונה עם רשיונות לשרת ורשיונות לשימוש חינם ל 2 משתמשים  ראשונים זאת בנוסף לעלויות מכשיר אטרקטיביות במיוחד.

Epson Admin Service

מהיום, חברות וארגונים אינם צריכים עוד להוציא עבודות הדפסה מחוץ לארגון הכל זמין ומיידי בארגון בזכות ספינת הדגל החדשה של אפסון

Epson WF-C21000 ENTERPRISE

מרכז הדפסה מקצועי ויעיל זמין כעת לכל ארגון בעלויות הדפסה נמוכות במיוחד ובאיכויות הדפסה מושלמות.

חברות, ארגונים, חללי עבודה משותפים, מוסדות חינוך ועד בתי דפוס כולם יכולים להנות מהיתרונות שיש לאפסון להציע במוצר זה.

במרבית המקרים מדפסות אלה משווקות בהצבה אצל הלקוח בעלות שכירות חודשית משתנה בהתאם לצרכי הלקוח  והלקוח נדרש לשלם לפי כמות ההדפסה בפועל – מחיר לדף הדפסה. עלויות ההדפסה במכשיר זה הינם מהנמוכות ביותר בקטגוריה ובעצם מוזילות משמעותית את עבודות הדפוס הדיגיטלי המוכרות.

מחירי ההדפסה יקבעו בהסכם הרכישה שמתבצע מול הלקוח על פי כמות ההדפסה החודשית והינו ברמה של אגורות בודדות לדף הדפסה בשחור או צבע.

לרכישה ולפרטים נוספים ניתן לפנות לדאטה פול בע"מ המפיצה הרשמית של מוצרי אפסון בישראל לקביעת פגישת ייעוץ עם מומחה פתרונות הדפסה.

כותב המאמר:

אלי מוטולה סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת דאטה פול בע"מ המפיצה הרשמית של מוצרי אפסון בישראל.

 

סרטונים לצפיה: